The last post

Aan alles komt een eind. En je moet in schoonheid eindigen. Regelmatige lezers kennen de vele redenen waarom ik ben beginnen bloggen maar de enige echte staat nu op het scherm voor u. Raymond van het Groenewoud zong ooit in zijn “Je veux de l’amour” dat artiesten maar één ding willen. Wel beste lezers, bloggers willen maar één ding; lezeressen !

Dat was de enige echte reden. Geen lezers maar lezeressen. Daarom ben ik beginnen bloggen. Alleen daarom. Ik die in mijn jeugd steeds rood uitsloeg wanneer ik naar de meiden keek en die bovendien nooit het toppunt van schoonheid was. Maar die wel snel ontdekte dat een blog meer vrouwen dan mannen aantrekt. Nieuwsgierig naar de waarheid achter de schermen van deze macho wereld. Getuige daarvan de leuke emails en al het vrouwvolk dat tijdens bijeenkomsten spontaan op mij afstapte om hun opmerkingen en suggesties te formuleren. Ooit lag ik minder goed in de markt …

Maar gisterenavond heb ik het toppunt bereikt. Na een etentje met mijn Amerikaanse baas Ashley in het Antwerpse sloot zijn bevallige onderbuurvrouw zich plots bij ons aan. En, geloof het of niet, ook zij bleek één van mijn vele lezeressen te zijn. Getuige daarvan de vele intieme verhalen die ze ooit in mijn blog had gelezen en die ze nu rustig in het Engels aan Ashley begon te vertellen. Ik sloeg rood uit wanneer de brave man mij recht in de ogen keek bij het horen van al deze (on)waarheden. Het liep zelfs helemaal mis wanneer deze voormalige Miss België de draak begon te steken met de preutse Amerikanen. Naar aanleiding van één van mijn opiniestukjes …

Gedaan dus met bloggen. Ik heb mijn doel bereikt. Alleen knappe meiden lezen mijn blog en daarom speciaal voor al mijn lezeressen deze last post. Jaren geleden werd deze traditie die -gelukkig- niets met Jo, Pol of Yves te maken heeft in Ieper opgezet. Eindelijk ook een last post op het internet. Vanaf nu wordt deze site zoals die van Pavarotti, geen beweging meer, alleen nog muziek, zoals in Ieper. Bedankt lieve lezeressen, bedankt voor het lezen. Bruno gooit definitief de blok op zijn blog.

Plaats een reactie